ZAMJENA

 

Svako od nas nekada može pogriješiti prilikom kupovine i to je sasvim normalno, zbog toga kod nas možete zamijeniti artikle ukoliko Vam ne odgovaraju. Svi artikli prije nego su stavljeni u prodaju prolaze proces kontrole kvaliteta, da ne bismo naše kupce dovodili do neugodnog iskustva.

ARTIKAL JE DOŠAO OŠTEĆEN?

U tome slučaju javite nam maksimalno 1h od momenta preuzimanja paketa, da bi utvrdili da li je problem nastao u transportu ili nam je oštećenje promaklo. Javiti se možete putem InstagramaFacebooka ili na mail adresu info@minaj.ba.

Preporučujemo da pošiljke otvorite odmah nakon prijema (plaćanja i preuzimanja) i provjerite da li je roba neoštećena i u slučaju kada ambalaža nije oštećena. 

Ukoliko je došlo do oštećenja prilikom transporta ili nam je oštećenje promaklo prilikom pakovanja, troškove zamjene paketa snosimo mi. Ukoliko ste se predomislili ili vam se ne dopada poručeni artikal i želite da ga zamijenite, troškove zamjene od 12KM snosite Vi.